srijeda, 1. kolovoza 2012.

HARIS HASANIĆ

Moje ime je Haris Hasanić. Rođen sam i živim u Prijedoru. Bavim se crtanjem i pisanjem kratkih priča svih žanrova. Za Papergirl Zenica odlučio sam poslati dva crteža i jednu od brojnih ljubavnih priča.
Naslovi crteža su "Kosa" i "Noć na pučini". Za priču mi je, kao što vidite u naslovu, kao inspiracija poslužila pjesma grupe Erato.
Nadam se da će se nekome moja umjetnost svidjeti.
Na deviantARTu i facebooku imam stranicu pod imenom salemcattish.





MR HAKIM

Azra i Hana su dvije Sarajke, najbolje i nerazdvojne prijateljice. Svaki dan ispijaju kafice na Baščaršiji iako su vrlo različite. Azra je otvorena, a Hana povučena. Azra voli visoku modu, a Hana skromne krpice. Međutim, unatoč tim ogromnim razlikama, ostale su najbolje prijateljice godinama i zaklele se da ih niko i ništa neće rastaviti.  Međutim, u Sarajevo stiže jordanski bogataš Mr. Hakim, veoma naočit mladić. U jednom baru upoznaje Azru. Privukla ga je njena duga plava kosa i manekenski izgled. - Pa zdravo! Ja sam Mr Hakim a vi ste jedna vrlo lijepa mlada dama. Mogu li znati vaše cijenjeno ime? - Azra! - Predivno. Očaran sam. Bio bih počašćen ako biste mi se pridružili za pićem, gđice Azra. Nakon upoznavanja, Azra je već znala dosta o Mr Hakimu, a i on o njoj. Međutim, više od svega, znala je da je izuzetno privlačan. Nakon što su se rastali, Mr Hakim je krenuo u šetnju Baščaršijom. Tamo je sreo Hanu i ostao zadivljen njenom crnom kosom i očima boje meda. Prišao joj je. - Ja sam Mr Hakim, a vi ste jedna vrlo lijepa mlada dama. Mogu li znati vaše cijenjeno ime? - Hana! - Predivno. Bio bih počašćen ako biste mi se pridružili u šetnji. - Naravno. I Hana je utvrdila da je Mr Hakim jako privlačan. Da li da kaže Azri za njega? A Azra se također pitala da li da kaže Hani. Ostalo je na tome da nijedna neće reći. Tako se Mr Hakim svaki dan nalazio i s jednom i s drugom prijateljicom, i obje su bile do i preko ušiju zaljubljene u njega. Jednog dana, Mr Hakim je iznajmio salu hotela u kojem je odsjeo da napravi veliku zabavu. Imao je samo jedan zahtjev za svoje goste - da budu obučeni kao likovi iz 1001 noći kako je i sama zabava nosila ime. Kad su ga Azra i Hana pitale koji lik da izaberu, on je rekao objema: - Pa Šeherzada, naravno. Kladim se da ćeš biti najljepša Šeherzada na zabavi. Međutim nije računao s tim da se njih dvije poznaju. Azra je izabrala prekrasnu morskoplavu nošnju iz 1001 noći u kojoj je nakon zabave planirala plesati trbušni ples za Mr Hakima. To isto je planirala i Hana ali u svojoj crvenoj opravi. Nisu se prepoznale iako su u hotelsku salu ulazile jedna iza druge. A Mr Hakim ih je dočekivao. - Azra, moja omiljena Šeherzada. - a zatim - Hana, moja omiljena Šeherzada. Tad su se pogledale i uzviknule: TI! ŠTA TI RADIŠ OVDJE? Mr Hakim je bio iznenađen, ali donekle i polaskan jer je volio da se žene svađaju za njega. Ali ovdje je ostao kratkih rukava, jer su se Azra i Hana povukle da bi razgovarale. Kad su shvatile koliko su bile glupe što su vjerovale tom gadu, izmirile su se i skovale plan za osvetu. Nek za sada misli da ih je razdvojio ali i ne sluti šta ga čeka. Jedna drugoj su na rastanku rekle: Neka mu je Bog u pomoći. A onda je Azra otišla na drugi kraj sale s ljutitim izrazom lica da on ne bi ništa posumnjao. Cijelu večer su ga dovodile do ludila dok je on trčao od jedne do druge s jednog kraja sale na drugi. Da bi sve bilo uvjerljivije, kad bi on došao, jedna bi govorila sve najgore o onoj drugoj. Sutradan su se Azra i Hana našle na kafici i pregovarale o osveti za Mr Hakima. Nakon što su sve dogovorile, složile su se u jednom: Iako je ženskar, stvarno je prelijep lažljivac. Azra je nazvala svog rođaka, direktora jedne banke i zamolila ga da blokira sve prilive novca Mr Hakimu. A onda ga je nazvala i zatražila nekoliko skupocjenih sitnica. On je rekao da je to za njega čas posla. Međutim, nijedna njegova kreditna kartica nije primljena, a kad je otišao na bankomat, nije mogao podići gotovinu. Bio je u škripcu. Ne samo da nije mogao Azri kupiti poklone, već nije mogao platiti ni hotel. Azra ga je tješila: Ništa zato ljubavi. Već ćeš se ti nekako snaći. Sva sreća da nisi s Hanom, čija je porodica vlasnica hotela u kojem si odsjeo. Ali bez brige, idemo mi do njihovog ureda da se dogovorimo. Ja ih poznajem. Poslušaće me. - Azrice, ti si anđeo. Hvala ti. Kad su došli, u uredu su zatekli Hanu i njene roditelje. Kad je Mr Hakim sjeo, Azra je stala uz Hanu. Hanin otac je rekao Mr Hakimu da su mu stvari spremne te da može napustiti hotel. - Ali, gdje ću sad? Nemam novaca. Azrice! Hanice! - Dosta! Na to si trebao misliti prije nego si nas odlučio prevariti. I rastaviti najbolje prijateljice! - reče Hana. A Azra je dodala: A da ne kažeš da mi Bosanke nismo dobrodušne, platile smo ti put do Jordana. I iskreno ti želimo da se više ne vratiš. Zbogom! Mr Hakim se pokunjio i otišao. Čule su da je prespavao na aerodromu dok je čekao svoj let. A Azra i Hana su sačuvale svoje prijateljstvo zauvijek! 

KRAJ


Nema komentara:

Objavi komentar